close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[問題] 好像沒卸乾淨:( (有爬過文)
Nov 17th 2013, 10:35, by greenwater

作者greenwater (綠水)

站內MakeUp

標題[問題] 好像沒卸乾淨:( (有爬過文)

時間Sun Nov 17 10:35:53 2013

[手機發文,排版請見諒>"NARS水絨霜->NARS遮暇蜜局部遮暇 卸妝:萊雅眼唇卸妝液用化妝棉濕敷一下再擦拭[重覆到沒有眼線的黑色,再濕敷3次]->倩碧溫和卸妝慕絲卸全臉(2次)->the body shop茶樹洗面慕絲 最後有用化妝棉擦拭看看還有沒有色彩---->化妝棉上很乾淨@@ 請問我哪些步驟有錯呢...? 真的很怕沒卸乾淨QwQ 眼窩有顏色到底是沒卸乾淨還是只是黑眼圈式的暗沈[其實自己搞不太清楚lol]? 不過我好像也只有眼袋部份有黑眼圈..但我擦拭後也沒有彩妝耶? 還是我需要再去買個muji或植村秀之類的卸妝油ˊ_>ˋ? BTW,若平常只是用Dior雪晶靈潤色隔離霜[我媽不用給我的,盒子不見了,我也孤狗不太到實際的名字QQ] ,倩碧的溫和卸妝慕絲夠用嘛? 感謝大家耐心看完,問題很多>"※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.72.83.133

greenwater:補充:我眼皮沒打底,這樣有差嘛lol? 1.173.254.18 11/17 10:42

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()