Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[閒聊] NAOMI 2013年化妝包分享
Dec 10th 2013, 15:13, by naomicello

作者naomicello (Naomi)

看板MakeUp

標題[閒聊] NAOMI 2013年化妝包分享

時間Tue Dec 10 15:13:36 2013

http://naomibabe.pixnet.net/blog/post/54693764 已經到了2013年年末了, 現在就來PO一下今年我的化妝包內容物, 這個玫瑰花鏡是我的愛鏡,而且可以立起來超喜歡的, 不過有點貴... 這盒LAVSHUCA眼影很美, 都已經被我用到凹凹了,這盤是橘色系的眼影, 四季都很適合,所以這盤一定是包包裡的必備眼影盤! 這盤VISEE的眼影是我去日本買的,他的棕色眼影很漂亮, 雖然看似是普通的棕色眼影盤,但他的亮粉很漂亮,讓我非常喜歡, 所以現在也都會隨時攜帶喔 接著介紹的是media的眼影,偏藍的粉紅色是我的新歡, 這盤ff的眉粉跟著我很久了,一直是化妝包中絕對不可或缺的東西, 不過最右邊那色我一直用不完,看來這盒是可以傳家了... 接著是眉筆,這隻canmake亞麻綠的眉筆也是用了很久, 真希望可以趕快用完換一隻阿~~ 接下來的是前陣子最紅的是solone的眼線膠筆, 咖啡色的眼線比搭什麼顏色的妝都ok, 接著是之前有介紹過的芭比睫毛膏, 真的很好刷阿! 接著從右至左是假睫毛膠、乳液、護唇膏還有分裝成小罐的卸妝液, 有帶假睫毛的時候外出一定要戴假睫毛膠的阿 (姊姊每次都不帶,這就算了,假睫毛掉了還會叫我幫他黏,真的讓我超不爽的阿... 大家也趕快跟我說說你們的化妝包裡有什麼吧! -- -Just NAOMI-        http://www.wretch.cc/blog/naomibabe   -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.45.88.190

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko103 的頭像
    jmuko103

    2016台北年菜推薦 年菜食譜 , 年菜預購 , 年菜2015 , 年菜訂購 , 7 eleven年菜訂購 , 年菜宅配 , 年菜菜單 , 年菜推薦 , 年菜食譜大全 , 年菜2016 , 年菜外帶 , 外帶年菜 台中

    jmuko103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()