close
Blogtrottr
NOWnews 即時新聞
Latest news from NOWnews 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
thumbnail 冏...曖昧學長約看電影 學妹:奈米屌 我不行啦
Aug 12th 2014, 07:00, by service.nownews@gmail.com (nownews)

生活中心/綜合報導

冏爆了!1名嘉義大學女同學10日在「Dcard」學生社群平台PO文,表示自己看到曖昧學長約看電影,原本想裝可愛回覆「那咪早,我不行啦」,沒想到語音輸入法卻辨識成「奈米屌,我不行啦」,讓她超尷尬。

該名女學生尷尬到爆炸,而且學長還已讀不回,不知該如何是好的女同學,只好在社群平台PO文求救。「奈米屌 我不行啦,這尛我只是想裝可愛說:那咪早 我不行啦-///- 跑出他媽的 奈米屌 幹啊 語音輸入法陰我,學長已讀不回,太崩貴了,我到底該如何是好…」

事件並不是這樣就結束了。女同學也在批踢踢的笨板PO文,沒想到卻被學長看到這篇被推到爆的文章,2人小聊了一下,學長卻語重心長的說「這種感覺應該不叫曖昧,我很喜歡你,但我喜歡跟你當朋友勝過情人」,女同學都還沒告白就被打搶,該名女學生奉勸大家以後不要亂發文。


▲(圖/翻攝「Dcard」學生社群平台)


▲(圖/翻攝「Dcard」學生社群平台)


▲(圖/翻攝「Dcard」學生社群平台)

關鍵字:

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

Media files:
32c9945a7a3b4b816ee16640e62a57c1.jpg (image/jpeg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()