Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
請教高手能否辨認出車牌 ?
Sep 12th 2014, 01:23

幫頂

樓主的無奈我懂,開車我都讓別人,能讓一定讓....

早上開車在內湖樂群路上50~60的時速,被一台VESPA GTS300白色的高速鑽車縫刷卡.....

按他喇叭,告訴他不要這樣做,這樣做會被看不起重機的人觀感更差,看他一副不高興,
我下次遇到他在這樣,很難保我的球棒不會飛出去.....
我輕按喇叭,因為只是要提醒他注意....

我也騎重機,騎重機要優閒,有夠大的空間,打方向燈讓他人知道後再行變換車道,這是自我要求,

可惜很多從白牌升級上來的車手,因為可操控的馬力變大後,還是維持以前小車鑽車縫的習慣,
這樣真的很不應該,會造成其他用路人的危險及驚嚇.....

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()