Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
請問我是被民間保養廠坑錢了嗎?
Sep 11th 2014, 13:06

我最近去保養車子,第一次保養以前沒經驗
想說去民間保養廠換機油自排油而已
應該每間都差不了多少吧
也沒先做功課就去換了
技師問我機油要哪種的價格多少的
後來選了一瓶四百的~
自排油五百,還跟我說是高效能還甚麼的
後來回家上網查
保養廠機油賣我四百(含工資)
相同的機油我上網查一瓶才140
價差260
自排油保養廠賣我一瓶五百(含工資)
我上網查一瓶才200元
就算含工資會不會也太貴了點啊?
一肚子火
民間換就要這樣
那如果去原廠會是多少錢?刪除掉一些不必要的話

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()