close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[討論] 我在想一想吧
Sep 6th 2014, 07:40, by xil

作者xil (stack200)

站內Boy-Girl

標題[討論] 我在想一想吧

時間Sat Sep 6 07:40:43 2014

「我再想一想吧」。版友們看到這句的感覺是什麼? 這句話是我男友常掛在嘴邊回應我的。 比方說 我問他:我們假期去OO玩吧? 他常常先用「讓我再想想吧」回我 我自己聽到的感覺是他「禮貌性地婉拒」 今天又是一樣的事情,讓我受不了回嗆他,這是簡答不是申論有什麼好想的? 但他說,他要先查好車票住宿及當地物價,才能告訴我要不要去 其實我們遠距離六千英里,難得幾個月可以見上一次面, 我個性直接,當他要我陪他到第三地出差,我都是先答應,再來自己想辦法橋假 他則是是謹慎的人,做事深思熟慮,常常考慮再三,做好相關配套才能回答我 有想過,是不是我愛他比較多,或是女生比較為愛沖昏頭?(疑問句 勿戰) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 87.74.73.254 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409960446.A.D06.html

simdavid: 干,恁爸想跨賣啊。(被槍殺 09/06 07:47

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()