close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
各位開車的人會為了要停車動別人車子嗎?
Sep 3rd 2014, 14:51

我家住在台北的某個山莊 , 搬來這裡也是為了安靜一點
可是每次我把我的機車停在門口偏偏就是有人會來動.. 之前機車明顯倒在地上,煞車手把整個歪掉
今天在家裡澆花的時候又有人要來動我的車子
我當然是馬上叫他別在那邊碰來碰去的...
他講了一大堆有的沒得,他說我用機車占了一個位子= = 他要把我機車移開
我馬上跟他說我就住在這裡 ,而且我沒有要占位子(什麼占位子我搞不懂)

講了大概十分鐘他還是執意要把車子停在這.. 然後還說等等把我機車卡在牆邊怎麼辦?
下車之後還跟我說他的車子100多萬而且他年紀比較大= =
實在有夠囂張

想請問各位開車的會為了停車就把別人機車挪來挪去嗎?
難道車子比較貴就是有人權? 我停個機車就叫做占位子....超無言
後來沒辦法我跟他說我已經拍照..車子在倒下去第一個懷疑你

各位..請問我有做錯嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()