close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
我家狗狗是不是被嚇死的?
Aug 25th 2014, 04:47

最近我們家養了8年多的愛犬馬爾濟斯過世了 他過世的原因是因為他在跟大型的土狗玩 原本還好好的 突然狗對他大叫兩聲 他好像就倒地然後掙扎 就沒有在動了(這是聽我爸爸說的當時我並不在現場)等我到時是他剛倒下沒多久 然後他全身髒髒的沒有傷口 我摸他時還微熱的(之後要埋時已經沒有體溫) 我瞬間大哭叫他起來 其他的叔叔還說他是不是昏倒了?但最後帶他回家要埋起來時他身上的跳蚤都一直跳出來 之後幫他洗好澡就埋起來了

要埋起來之前 我看到他舌頭伸出來黏在嘴巴旁邊 是紫色的 眼睛有一晨白白的(他活著之前好像就有要白內臟的現象)

所以我想問的事 他是被嚇死的嗎?
是因為它老了心臟跳不過去嗎?

能回答我就真的太謝謝了 因為我真的很愛他

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()